I dag vinder nye, intelligente Chat-robotter frem som f.eks. den populære ChatGPT og Microsofts nye Bing Search.
AI (artificial intelligence) er kunstig intelligens, der bruges til, at såkaldte tekst-robotter selv kan generere tekst og komme med forslag til indhold på hjemmesider.
Den nye teknologi er populær, og er for mange allerede blevet en hjælp i arbejdet med tekst. Problemet er bare, at de nye teknologier ikke faktatjekker sig selv.
Til gengæld kan de lyde så overbevisende, at man ikke fanger hvor meget fejlinformation, de rent faktisk kan give.
Dette er problematisk i forhold til virksomheders kunder. At man uden at vide det har videregivet forkerte oplysninger til sine kunder om produkter, steder, personer. Her kan man som virksomhed komme i problemer.
I inSEO vil du primært se faktadrevet arbejde med tekster. Men vi er nysgerrige på interaktionen mellem mennesket og maskine. Derfor arbejder vi dagligt med at sætte os ind i, hvordan virksomheder fremadrettet kan integrere AI. Du kan derfor få hjælp til at blive klogere på hele udviklingen omkring brugen af ChatGPT ved et samarbejde med os.
Skal din hjemmeside tiltrække kunder, skal du bruge Content Marketing. Ved et fejlfrit, skarpt og gennemarbejdet tekstindhold sikrer du dig, at kunder ikke på forhånd taber tillid til din virksomhed.
Det er virksomheden med de bedste budskaber og det mest overbevisende, sproglige indhold, der løber med kunderne.